Hazine avcısı Benjamin Franklin Gates, suikastçı John Wilkes Booth’un günlüğünde eksik olan 18 sayfadaki gizemi ortaya çıkararak Abraham Lincoln suikastının ardındaki gerçeği keşfetmeye çalışıyor.