Nereden Çıktı Bu Velet
Zeki ve Metin aynı evi paylaşan iki arkadaştır. Bir gün evlerine giderken bir çocuk bulurlar. Önceleri ondan kaçmak isteseler de dayanamaz eve alırlar. Çevreden gizleyerek çocuğa bakmaya başlarlar. Ancak çocuk ikilinin hayatını değiştirecektir.