Berlin’de yaşayan genç bir göçmen, Örümcek Adam maskeli bir evsiz ve ikisini birbirine bağlayan hassas bağlar. Yönetmen Altay Erlik bu belgeselde kısa bir karşılaşmayı kent yaşamı, sınıf, yerinden edilme ve insanı ayakta tutan hayallere dair punk bir anlatıya dönüştürüyor.