İçe dönük yolculukların yönetmeni Ömer Kavur’un en özel filmlerinden biri. Aytaç Arman, Macit Koper, Zuhal Olcay, Şahika Tekand, Nurseli İdiz gibi isimlerle Ayvalık ve Muğla’da çekilen öyküde, ıssız kasabalar bir sinemacının düşlerinin, hayal gücünün yansıdığı hafıza mekanlarına dönüşüyor.