Nihavend mucize
Çeyrek asır önce gözlerini hayata yuman Suzan, oğlu Erol’un çaresizliğinden haberdar olunca, işleri yoluna koymak maksadıyla dünyaya geri döner. Kız arkadaşı, babası ve ortağıyla ilişkileri altüst olan oğluna yardımcı olmak isterken, oğlunun ortağı Nejat’a kalbini kaptırıverir.