Ninjababy
Astronot, korucu, çizer. Rakel’in onca planı arasında anne olmak yoktur. Saatlerini tuvalette geçirmektense partilere gidip sarhoş olmayı yeğlemektedir. Ama artık durum, görmezden gelinmeyecek bir noktaya varmıştır. Sorun kendisi midir, yoksa bebeği mi?