Filistinli aktivist Basel Adra, İsrail işgali altındaki Masafer Yatta’da yaşanan yıkımı belgelerken, İsrailli gazeteci Yuval ile sıradışı bir ittifak kurar. Aralarındaki büyük eşitisizliğe rağmen, yıllarca toplu sürgünü engellemek için uğraşırlar.