Noroît
Jacques Rivette’in ustalık eserleri arasında yer alan bu filmindeki kadınlar, başka bir dünyaya ait gibiler: Korsanlık ve büyücülük yapıp intikam peşine düşüyorlar. Tüm kuralları yerle bir eden bu vahşi ve tuhaf hikaye bir rüya hızında ilerlerken, kılıçlar ve ritüeller ayışığında çarpışıyor.