Philipp Stölzl imzalı bu hayatta kalma hikayesi, belgeselvari bir gerçekçilik hissiyle, dağcılığın en adrenalin yükseltici anlarını kayda alıyor. Benno Fürmann’ın (Jerichow) başrolde olduğu film, aynı zamanda savaşın eşiğindeki Avrupa’daki propaganda çılgınlığını gözler önüne seriyor.