1960’lar sonu, Tokyo. Dünyanın dört bir yanındaki öğrenciler kurulu düzeni yıkmak için omuz omuza verirken, Toru Watanabe’nin hayatına da benzer bir karışıklık hakimdir. Watanabe, ilk aşkı Naoko’ya tüm kalbiyle bağlıdır. Ta ki hayatına Naoko’yla taban tabana zıt bir kız olan Midori girene kadar.
Vietnam asıllı Fransız yönetmen Trần Anh Hùng (Yeşil Papayanın Kokusu), 20. yüzyılın en sevilen romanlarından birini uyarlamak için Japonya’ya gidiyor. Murakami’nin melankolik kendini keşfetme öyküsüne, Johnny Greenwood’un müzikleri ve Mark Lee Ping-bin’in harika görüntüleri eşlik ediyor.