Karolis Kaupinis’in bir ilk filmden beklenmeyecek derecede yetkin işi, içine düştüğümüz durumları değiştirmek için umudun önemini hatırlatan sıradışı bir tarihi dram. Melankoli ile komedi arasındaki ustaca geçişler ve anlattığı dönemin atmosferini yaratış şekliyle son derece özgün bir hikaye.