Deneysel sinemanın ustası Ben Rivers, hayatı yavaş çekimde yaşamanın nasıl bir şey olduğunu hayal ederek, bizi bir tembel hayvanın tek bir gününe tanık ediyor. Yavaşlık bir yaşam biçimi olduğunda, uyumak gibi gündelik, sıradan bir eylem bile beklenmedik şekilde dramatik önem kazanabiliyor.