Occidental
Fransız-Cezayirli sanatçı Neïl Beloufa’nın ikinci uzun metrajı gösterişli bir izleti: gerilim, komedi ve melodramın eş cinsellikle taşan karışımı. Akla Fassbinder’i getiren bu 70’ler atmosferi ve kült olma havası Avrupa’nın politik ve ahlaki bozuluşuna eksantrik bir bakış açısı getiriyor.