Reha Erdem’in Türkiye’de kült statüsüne sahip şiirsel ve gerçeküstü ilk uzun metrajlı filmi, düşük bir bütçeyle çekilse de usta işi bir eser. Erdem, siyah beyaz çekilmiş ve İstanbul’a özgü bir efsaneye dayanan A Ay ile, hem becerilerini hem de sinemaya dair sade yaklaşımını ortaya koymuştu.