Sundance’in muzip rakibi Slamdance, “indie” sıfatını gerçekten hak eden filmleri ödüllendiriyor! Daniel Martinico’nun hem komik hem ümitsiz trajedisi festival ruhunu özetler nitelikte. “Cinéma verité” tarzıyla oyunculuk dünyasına çılgın bir dalış yapan film, kabusu andırdığı kadar da büyüleyici.