İki eski dost, Kurt ve Mark, Portland’ın doğusundaki Cascade dağlarında bir haftalığına kampa gider. Nihai duraklarına, ormanın derinliklerindeki bir sıcak su kaynağına vardıklarında, yaşam boyu seçtikleri yolları sorgulamak durumunda kalırlar.
Kelly Reichardt, orta yaşlı iki erkeğin yeniden dost olmaya çalışmasını anlatan bu küçük ölçekli ama büyüleyici portre ile 12 yıllık aradan sonra bağımsız sinemaya geri döndü. Oregon’un yemyeşil manzarası ve yönetmenin imzası niteliğindeki ince insani detaylarla minyatür bir yol filmi.