15 yıl boyunca gizemli biri tarafından sadistçe hapsedilen Oh Dae-su, hayatını cehenneme çeviren bu kötülüğe karşı öç alma arzusuyla dolup taşar. Bir gün aniden serbest bırakıldığında intikam arayışına girer ve kendini Kafkaesk bir komplonun içinde bulur.
2000’lere damga vurmuş filmler arasında yer alan bu intikam hikayesi, 2004’te Cannes’da Jüri Büyük Ödülü’nü kazandı. Güney Koreli usta sinemacı Park Chan-wook’un dünya çapında ün kazanmasını sağlayan İhtiyar Delikanlı, seyircinin aklını başından alan gerçeküstü bir enerjiyle dolup taşıyor.