Babalarının ölümü üzerine dört kız kardeş, onlara miras kalan, geçmişlerinde önemli bir role sahip pansiyonda bir araya gelir. Farklı hayatlara savrulan Yasemin, Nilüfer, Defne ve Deniz, birlikte büyüdükleri kıyıda uzun zaman sonra ilk defa denize girerler.