Zhang Yimou imzalı bu trajikomik epiğin merkezinde, komünal bir çaba yer alıyor. Nostaljik bir klasik olan Cennet Sineması ile aynı ruhu taşıyan film, büyüleyici görselliğiyle zorlukları aşmaya dair bir hikaye anlatırken, beyazperdenin büyüsüne de buruk bir saygı duruşunda bulunuyor.