Adam ve Eve, aşkları yüzyıllardır süren iki vampirdir. Adam Detroit’te bir rock grubunda çalarken, Eve Tanca’da yaşar. Sürekli değişen bir dünyayla ve depresyonla boğuşurlarken, ikisi birbirinin en büyük dayanağıdır. Her şey rayında giderken, Eve’in şımarık kız kardeşi belayı peşinden sürükler.
Tom Hiddleston ve Tilda Swinton’ın, sevgileri zamanın sınavına direnen iki bohem aşığı ölümsüzleştirdiği öykü, Jim Jarmusch’un vampir külliyatına stilize bir katkısı. İki ayrı coğrafyadan iki kent, Detroit ve Tanca arasında gidip gelen film, aynı zamanda kentsel dönüşüm üzerine de söz söylüyor.