Only the River Flows
İşini ciddiye alan dedektif Ma Zhe, Çin’deki bir köyde işlenen bir dizi vahşi cinayeti çözmekle görevlendirilir. Üstlerinin baskısı yüzünden aceleyle birini tutuklar. Meslektaşları kutlamalara başlasa da birkaç ipucunun peşine düşen Ma Zhe, kendi başına umutsuz bir soruşturmaya girişir.
Wei Shujun imzalı bu psikolojik gerilim, bir taşra dedektifinin deliliğin sınırlarına varan yolculuğunu resmediyor. Büyüleyici Super 16 çekimleriyle Only the River Flows, insanı içine çeken bir seri katil hikayesi.