İnternette yapılan bir yarışmada, hayranı olduğu aktrist Jill Goddard ile yemek yeme ödülü kazanan Nick, Jill tarafından reddedilir. Bu sırada Nick Chodard adında birinden bir telefon alır ve telefondaki kişi ona Jill’in reklam kampanyalarını yürüten kişi olduğunu söyler.