Osman Sekiz
Osman, agorafobi hastası olan bir adamdır. Huzurlu bir yaşam için yaşadığı konaktan ayrılmaya karar verir. Ancak onun konaktan taşınması için öncelikte konakta birlikte yaşadığı beş sevimli canavar ve Nazlı ile mücadele etmesi gerekir.