Ostende
Genç bir kadın Ostende’de, Buenos Aires’e yakın yazlık yerde bir otelde, dört günlük tatil kazanır. Ölü sezondur ve yeri tek başına tutar—erkek arkadaşı birkaç gün sonra ona katılacak, bilinmeyen hikayelerle dolu bu plaja, ilgi çekici bu mikro kozmosa müdahale edecektir.
20’inci yüzyılın başından beri tatilcilerin varış durağı olan Ostende hem lezzetli bir gözlemsel komedi hem de alt tonda minimalistik Hitchcock’vari bir dedektif hikayesi. Laura Citarella’nın çıkış filminin yapımcılığını Yeni Arjantin Sineması’ndan Mariano Llinás yapmış.