Aralarından su sızmayan Lise ve Lola, yaz tatilini arkadaşlarıyla birlikte Marsilya’nın bir sahil kasabasında geçirmeye karar verir. 18 yaşına girmeleriyle birlikte başlayan yeni hayatlarını kutlayan gençler, bir arkadaşları denizde kaybolunca hiçbir şeyin kalıcı olmadığını anlar.
Émilie Aussel’in ilk uzun metrajlı filmi, mutlu ve tasasız bir yaz geçiren gençlerin acı ve kayıpla karşı karşıya kalışını sarsıcı bir biçimde resmediyor. Our Eternal Summer, ergenliğin coşkusu da dahil hiçbir şeyin sonsuza kadar sürmeyeceğini dokunaklı bir biçimde hatırlatıyor.