Kamakura’da yaşayan üç kız kardeşin 15 yıldır ortada olmayan babaları ölür. Cenaze için köye gittiklerinde üvey kardeşleri Suzu’yla tanışıp çabucak yakınlık kurarlar. Genç yaşta babasız kalan Suzu da kardeşlerle yaşamaya başlayınca keyifli keşiflerle dolu yepyeni bir hayata adım atarlar.
Japon sinemasında aileyi merkezine alan Yasujirō Ozu ve Mikio Naruse gibi ustaların izinden giden Hirokazu Koreeda, sıradan anların içindeki güzelliği bilgece yakalarken, kız kardeşler arasındaki derin bağları incelikle tasvir ediyor.