Oyun
Pelin Esmer’in yapım, yönetim, kamera ve kurgusunu üstlendiği bu Tribeca ödüllü belgesel, hayatı boyunca ağır işlerde çalışıp sorumlulukların altında ezilmiş ve her türlü duygusunu bastırmış köylü kadınların feryadı olurken, sanatın dönüştürücü gücünü çırılçıplak ortaya koyan küçük çaplı bir mucize.