Brown ailesi ile yaşamakta olan Ayı Paddington, yerel halkın da sevilen ve popüler bir üyesi olmuştur. Teyzesi Lucy’nin 100. doğum günü için mükemmel hediyeyi almak adına bir dizi garip iş bulup çalışmış ve nihayet hediyeyi almıştır, ancak hediye bir anda çalınınca ortalık karışır.