Roma,1976. Valerio 10 yaşında hayal gücü çok renkli bir çocuktur. Çocukken hayatı, annesi Gina ile birlikteyken, terörist bir grup tarafından babası Alfonso’ya yapılan saldırıya tanık olunca alt üst olur. O andan itibaren, korku ve savunmasızlık duygusu, tüm aile üzerinde dramatik bir iz bırakır.