Palo Alto
Kaliforniya’nın varlıklı şehri Palo Alto’da şehvet, can sıkıntısı ve özyıkım dolu üç gençlik hikâyesi birbiriyle kesişir. April, koçuyla flört etmekle sevimli esrarkeş Teddy’ye olan aşkı arasında kalır. Emily, önüne gelen erkekle sevişmeye hazırdır. Fred’in davranışları ise sosyopatlık eşiğindedir.