Yeşim Ustaoğlu’nun Sema Kaygusuz’la beraber kaleme aldığı Pandora’nın Kutusu, duygusal olarak kopmuş bir ailenin tüm üyelerini, hafızasını kaybetmek üzere olan annelerinin etrafında buluşturuyor. Her birinin düş kırıklıklarını anlamaya çalışıyor, her karakteri kusurlarıyla kucaklıyor.