Hevesli bir yönetmen olan Emrah, ilk filmini çekerken başta sansür kurulu başkanı Müzeyyen’den gelen bir mektup olmak üzere birçok bürokratik engelle karşılaşır. Arayışı sırasında, saçma bir yasayı uygulayan acımasız bir memurla karşılaşır ve otoriteye karşı şiddetli bir savaşa yol açar.