Papirosen
İkinci Dünya Savaşı’nın her tarafa yayılmış belleği ve Yahudi kimliğine etkisine dair araştırma olan Papirosen, hep yapılan otoportre hatalarından kaçınan eşsiz yetenekli Gastón Solnicki’yi keşfediyor. Sonuç, savaş sonrası Yahudi kimliğinin ve bir ailenin ortak belleğinin zarif bir değerlendirmesi.