Paris’teki bir gece kulübünde saat gece yarısını geçmişken Théo ve Hugo göz göze gelir. Tutkulu bir sevişmenin ardından kulüpten çıkıp Paris sokaklarında gezmeye başlarlar. İlk görüşte aşk ihtimalinin sarhoşluğu, yoğun arzunun gebe olduğu tehlikelerle iç içe geçer.
Bir seks partisinin hemen ardından, 04:27 ile 05:59 saatleri arasında yaşananları gerçek zamanlı olarak aktaran bu büyüleyici ilişki draması, filme adını veren Théo ile Hugo arasındaki değişken ve hassas bağa eğiliyor. Klasik Eurydike ile Orpheus mitinin queer bir yorumu.