Bir sınav için Paris’e gelen edebiyat öğrencisi Anne, Perikles oyununu sahnelemeye çalışan bir kumpanyanın başındaki Gérard’a çekilir. Gitgide bu dünyaya kapılırken, bir arkadaşının gizemli ölümü ve komplo dedikoduları, her şeye gölge düşürür.