Mia, Paris’teki bir lokantada bir terör saldırısına maruz kaldıktan üç ay sonra bu travmayla mücadele ederken o gece olanları hatırlar. Şehre geri dönüp saldırı sırasında orada olan diğer insanlarla bir araya gelir ve onu teskin eden yabancıyı bulmayı umar.
Travmatik anıların kırık dökük konturlarının izini süren Alice Winocour imzalı bu film, Bataclan saldırısı sonrası Paris’i müşterek bir yas ve direnç mekanı olarak kurguluyor. Virginie Efira, yapboz parçalarını birleştirerek felaketin ardından yeniden bağlar kuran bir kadın rolünde büyülüyor.