Paris, Texas
Alman Yeni Dalgasının ikonu Wim Wenders, Amerika’nın güneybatısına dair hülyalı bir hikayeyle, 1984 yılında Cannes’da bir heyecan dalgası yarattı. Oyun yazarı Sam Shepard’ın ustalıklı senaryosu ve etkileyici oyuncu kadrosuyla bir yabancının gözünden kasvetli ve şiirsel bir Amerika portresi.