Napoli’nin parıltılı kıyılarına geri dönen Paolo Sorrentino, yine gençlik ve güzellik temalarına eğiliyor. Gary Oldman ve yeni yıldız Celeste Dalla Porta’nın performanslarıyla Parthenope, seyiriciyi etkisini altına alacak bir epik.