Ira Sachs’ın modern ilişkilerin karmaşasına yenilikçi, dürüst ve mizahi bir bakış attığı bu filmde bastırılmış arzular ve kırgınlıklar içinden çıkılmaz bir girdap oluşturuyor. Franz Rogowski, Adèle Exarchopoulos ve Ben Whishaw’dan oluşan muhteşem kadrosuyla kışkırtıcı bir hikaye.