Belgesel-drama bir grup Tibetlinin, Tibet’in kutsal başkenti Lasa’ya yaptıkları hac yolculuğunu anlatıyor. Yolculuk zeminde secde etmeye benzer şekilde durup, sonra yürümeye devam ederek 1200 km sürüyor.