Pavements
Pavement grubunun efsanevi imajını farklı türlerde hayal eden yönetmen Alex Ross Perry, müzik belgeseli türüne yaratıcı bir yorum getiriyor. Gruba eşlik eden Joe Keery, üyelerin alternatif kültüre bağlılığıyla eğlenceli bir şekilde oynuyor.