Peacock
Kendinden çok başkalarını memnun etmeye çalışan bir adamı konu alan bu incelikli sosyal hiciv, Albrecht Schuch’un oyunculuğu sayesinde komedinin dozunu artırıyor. Gerçek benliğini yavaş yavaş gün yüzüne çıkaran ürkek Matthias, toksik üretkenlik çağında var oluş mücadelesi veriyor.