Pehlivan
Yaşamını yoluna koyabilmek ve ailesini geçindirebilmek için bütün umudu Libya’ya gidip çalışmak olan ama sırası bir türlü gelmeyen işsiz pehlivan Bilal’in hikayesi.
1985 yılında Berlin Film Festivali’nde Altın Ayı için yarışan Pehlivan, başroldeki Tarık Akan’a mansiyon ödülü kazandırmıştı. Zeki Ökten imzalı bu toplumcu gerçekçi hikaye, yağlı güreş geleneğini arkaplana alırken, işçi sınıfı üzerindeki duygusal yükleri betimliyor.