Tokyo’nun umumi tuvaletlerini temizleyen Hirayama, bir yandan müzik, edebiyat ve fotoğraf tutkusunun peşinden gittiği hayatından memnundur. Günlük rutinini yavaş yavaş aksatmaya başlayan beklenmedik karşılaşmalar yüzünden geçmişiyle yeniden bağ kurmak durumunda kalır.