Filipinli oyuncu Kidlat Tahimik’in ilk yönetmenlik denemesi, belgesel sinemayı rüyamsı bir dille buluşturuyor. Werner Herzog ve Francis Ford Coppola gibi ustaların filmleriyle beraber, post-kolonyal sinema çalışmalarında bir dönüm noktası.