Persepolis
Bu çok sevilen büyüme hikayesi, 1979 İran Devrimi sürecinde küçük bir kızın hayatını aktarıyor. Marjane Satrapi, otobiyografik çizgi romanından uyarladığı bu harika siyah-beyaz animasyonun yönetmenliğini de paylaşıyor. Filmi, Chiara Mastroianni ve Catherine Deneuve, anne-kız beraber seslendiriyor.