20’lerinin ortasındaki Maureen, bir ünlü için alışveriş uzmanı olarak çalışmaktadır. Bu işi sayesinde Paris’te kalan genç kadın, daha önce burada ölen ikiz kardeşiyle temasa geçmeden şehri terk etmek istemez. Gizemli birinden gelen mesaj, hayatını daha da karmaşık hale getirir.
Hayalet Hikayesi hem Londra ile Paris arasında mekik dokuyan bir karakterin ürpertici analizi hem de gerçekle gerçeküstü arasında gidip gelen bir hayalet öyküsü. Assayas’ya Cannes’da En İyi Yönetmen Ödülü’nü getiren film Stewart’ın yas duygusunu adeta cisimleştirdiği performansıyla dikkat çekiyor.