1950’lerde Londra’da yaşayan ünlü terzi Reynolds Woodcock kraliyet ailesini, film yıldızlarını ve sosyeteyi giydirmektedir. İnce ince planladığı hayatı, kısa sürede ilham perisi haline gelen Alma’ya aşkı yüzünden rayından çıkar.
Usta yönetmen Paul Thomas Anderson, dikbaşlı bir çiftin tutkulu ilişkisini bir zanaatkar titizliğiyle ekrana taşıyor. Jonny Greenwood’un piyano ezgileri, bu hararetli aşka kusursuz bir şekilde eşlik ediyor.