Deniz Tortum’un eleştirmenlerden büyük övgü alan yaratıcı belgeseli, bir hastanenin hiç bilmediğimiz yüzüyle bizi tanıştırıyor. Lars von Trier’nin tekinsiz evreninden Frederick Wiseman’ın mekanın ruhuna inen gözlemci bakışına, pek çok farklı ekolün yankılarını bulabileceğiniz cesur bir deneme.