Bir kez daha Harun Farocki ve başrol oyuncusu Nina Hoss ile işbirliği yapan Christian Petzold, ince ince örülmüş bir savaş sonrası dramasına imza atıyor. Tür sinemasının klasik gerilimini güçlü bir tematik derinlikle buluşturan sarsıcı bir hikaye.